2009. február 9., hétfő

Részvétnyilvánítás

Gondolom már mindenki értesült a veszprémi kézilabdázókat ért támadásról és Marian Cozma értelmetlen haláláról. A fórumon ez napok óta téma, ezért úgy döntöttünk egyfajta bíztatásként a Ferrari szurkolók nevében írunk egy levelet a Veszprém kézilabdásainak! A levelet itt elolvashatjátok Ti is.

Tisztelt MKB Veszprém!

Megdöbbenve hallgatjuk a híreket, és még mindig nem akarjuk elhinni, hogy ilyen megtörténhetett. Egy sportot szerető fórum tagjai vagyunk, és szeretnénk őszinte részvétünket tolmácsolni Önök és a Család felé, valamint erőt és kitartást kívánni a továbbiakban! Sajnos az életnek van egy árnyoldala, és ismét bebizonyosodott, hogy az értelmetlen és igazságtalan tragédiák sokszor a legjobb emberek között csapnak le. Kívánjuk, hogy a közösség és a sport erejével sikerüljön idővel túllépnie minden most kialakult nehézségen a klubnak, a szurkolóknak és mindenkinek, aki közel állt Marian Cozmához! Ivan Pesicnek és Zarko Sesumnak pedig mielőbbi 100%-os felépülést és teljes értékű életet kívánunk! Val
amint gratulálunk a Csapatnak a példaértékű hozzáállása és sportemberhez méltó viselkedése miatt, hogy kiállnak játszani vasárnap! Érjenek el még nagyon sok szép sikert a jövőben is!

Tisztelettel, f1ferrari.hu fórumozói



55 megjegyzés:

  1. Megjegyzésekbe részvétnyílvánításokat kérek! Tiszteljük meg Cozmát azzal hogy itt nem a népírtás lesz a téma! Köszönöm

    VálaszTörlés
  2. Őszinte részvétemet nyilvánítom ki mert imádom a sportot főleg a kézilabdát és értelmetlenül állok a történtek előtt és még mindig nem tudom felfogni, hogy Cozma többé nincs:'(:'(:'(:'(
    Mielőbbi felépülést Sesumnak és Pesicsnek!!!

    VálaszTörlés
  3. Őszinte részvétem mindenkinek, akit a tragédia érint.

    VálaszTörlés
  4. Őszinte részvétem nyilvánítom ki én is. Ez felfoghatalan és igazságtalan. Megint egy nagyszerű és pótolhatatlan embert vesztettünk el. Nagyon sajnálom, sok erőt és kitartást kívánok minden hozzátartozónak, barátnak és mindenkinek aki szerette Cozmát.
    mihamarabbi gyógyulást Sesumnak és Pesicsnek!

    VálaszTörlés
  5. Őszinte részvétem mindenkinek, akit a tragédia érint.

    VálaszTörlés
  6. Őszinte részvétem mind a családnak mind a csapatnak!

    VálaszTörlés
  7. Kedvenc játékosom volt, nyugodjék békében. Makacsul ragaszkodott hozzá, hogy a nívós európai csapatok helyett Magyarországon maradjon és itt kapjon állampolgárságot... Részvétem a csapatna, a családnak, de leginkább barátainak, akik ott voltak vele és valószínűleg azóta is gyötri a bűntudat őket, hogy nem tudtak segíteni. Fiúk, nektek üzenem: semmiről sem tehettek, megtettétek, amit lehetett!

    VálaszTörlés
  8. Őszinte részvétem a hozzátartozóknak és a Veszprém Kézilabdázóinak!:(

    VálaszTörlés
  9. Őszinte részvétem, mindenkinek akit a tragédia érint!

    VálaszTörlés
  10. Részvétemet küldöm a családnak, csapattársaknak és az összes szurkolónak. Nem morbid egy kicsit a videó az oldal alján? Ezzel a témával nem raknám fel egy oldalra.

    VálaszTörlés
  11. Én is részvétemet küldöm a családjának,barátainak és sportoló társainak.Szégyen hogy ilyesmi előfordul ebben az országban.

    VálaszTörlés
  12. Őszinte részvétem a Klubnak, a családnak és Mindenkinek, aki szerette Cozma-t.
    Valamint Sesumnak és Pesicsnek mielőbbi felgyógyulást kívánok!

    Marian Cozma örökké élsz szívünkben! Nyugodj Békében!

    VálaszTörlés
  13. Őszinte részvétemet szeretném tolmácsolni ezen fórumon keresztül Mindenki számára, aki szerette és tisztelte Marian Cozma-t, és kívánom, hogy nyugodjon békében!
    Ivan Pesicnek és Zarko Sesumnak mielőbbi felépülést és teljes értékű életet kívánok!
    A gyászoló csapatnak, sporttársaknak pedig óriási kitartást, hogy mielőbb fel tudják dolgozni a tragédiát és kívánok Nekik minden jót minél több szép percet az életben!

    VálaszTörlés
  14. Nőnek az árnyak, ahogy fogynak az esték,
    úgy fáj egyre jobban, hogy minden csak emlék...
    A TE szíved nem fáj, de a miénk vérzik, mert a fájdalmat csak az élők érzik... :(

    Öszinte részvétem a Klubnak, a Családnak és mindenkinek aki szerette és tisztelte Cozma-t.
    Nyugodj Békében!

    VálaszTörlés
  15. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  16. Őszinte részvétem Marian Cozma családjának, babátainak, csapattársainak és mindenkinek akik szerették és tisztelték!

    VálaszTörlés
  17. részvétem a családjának,nyugoj békében cozma.

    VálaszTörlés
  18. Összínte részvétem az egész családja részére és mindenkinek aki szerette.

    VálaszTörlés
  19. Részvétem a csapatnak,családtagjainak és a veszprémieknek. Sajnálom ami történt.Nyugodjon békében!
    A csapat elött le a kalappal és bár nem leszek ott,de innen Pécsről szurkolok a győzelemért!
    Kitartás fiúk és mégegyszer részvétem.

    VálaszTörlés
  20. Őszinte részvétem a Családnak, a Csapatnak!
    Megint egy értelmetlen halál :(
    Mikor meghallottam mi történt egyszerűen nem akartam elhinni!
    Ivan Pesicnek és Zarko Sesumnak pedig mielőbbi gyógyulást és egészséges életet kívánok!!!

    Nyugodj Békében Marian!

    VálaszTörlés
  21. Részvétem a Családnak,Csapattársaknak,Barátoknak,Ismerősöknek és valamennyi SPORTBARÁTNAK!

    VálaszTörlés
  22. Őszinte részvétem a családnak; meg a sportszeretők népes táborának. Valamikor én magam is edzőtökkel játszottam; bár hozzátok fogható sohase voltam. Most elmenent egy NAGYSÁG; GYÁSZOLUNK. S ebbe egy kicsit mindannyian belehalunk... Nyugodj Békében!

    VálaszTörlés
  23. Ne állj zokogva síromnál;
    Nem vagyok ott.
    Nem alszom.
    De ott vagyok az ezer szélben, mi fú.
    Én vagyok a gyémánt csillogás a havon.
    Én vagyok a napfény az érett gabonán.
    Én vagyok a szelíd őszi eső.
    Amikor felébreszt a reggeli zsivaj,
    Ott vagyok minden hangban veled,
    A csendesen köröző madár szavában, de én
    vagyok a csillag is, mely rád süt az éjszakában.
    Ne állj hát zokogva síromnál;
    Nem vagyok ott.
    Nem haltam meg.

    Nyugodj békében Cozma!!!!

    VálaszTörlés
  24. A gyilkosoknak kívánom,hogy bűnhődjenek(fognak is!!!)A gyászoló családnak pedig Isten adjon vígasztalást és boldog viszontlátást!ÉBREDJ MAGYARORSZÁG!!!!!!

    VálaszTörlés
  25. Öszinte részvétem a családnak és mindenkinek aki szerette!

    Nyugodj békében cozma!

    VálaszTörlés
  26. Őszinte részvétem a családnak,a Csapatnak

    VálaszTörlés
  27. Őszinte részvétem a szüleinek, a csapatnak és mindenkinek aki szerette és közel áll hozzá.

    VálaszTörlés
  28. Őszinte részvétem a családnak és a csapatnak,valamint mindenkinek aki szerette és közel állt hozzá.

    VálaszTörlés
  29. Őszinte részvétem szeretném kifejezni a Családnak és a Csapatnak!
    Fájó szívvel Búcsúzom a Kézilabdázótól Maria Cozmától!
    Tisztelettel és mély fájdalommal: Hock Edina

    VálaszTörlés
  30. Őszinte részvétem a családnak, a csapatnak, az országnak, és az egész kézilabda világnak. Mindannyiunknak hiányozni fogsz Cozma!
    Sesumnak és Pesicnek pedig mielőbbi gyógyulást kívánok!

    VálaszTörlés
  31. Őszinte részvétem mindenkinek aki szerette a felejtetlen kézilabdázó Maria Cozmát, továbbá családjának, csapatának!Nagyon hiányozni fogsz Cozma!

    VálaszTörlés
  32. Őszinte részvétem a családnak és a csapatnak!

    VálaszTörlés
  33. Őszinte Részvétem A Családnak És A Csapatnak!
    :'( ♥

    VálaszTörlés
  34. R.I.P Marian Cozma!
    sohasem feledünk!

    VálaszTörlés
  35. Őszinte részvétem a Családnak,a Veszprémi csapatnak.

    VálaszTörlés
  36. Őszinte részvétem.nagyon rossz hir:(

    VálaszTörlés
  37. Őszinte részvétem a Családnak.

    VálaszTörlés
  38. Nagyon sajnálom és őszinte részvétem a családnak,de nefeledjűnk el másokat sem ésnagyon elgondoltató,hogy a sportolok például Tibit az FTC focistáját ugyan csak egy kocsmában ért halálos baleset!

    VálaszTörlés
  39. Öszinte részvétem az egész családnak,az MKB Veszprém csapatának,kivánom hogy vegyenek eröt magukon,igaz ilyen kiválló magánember,sportoló elvesztése pótolhatatlan számunkra.Pesic-nek és Sesum-nak mielöbbi felépülést kivánok.


    ,,Nyugodj Békében..MARIAN COSMA..,,!!!

    VálaszTörlés
  40. Nyugodj békében!
    Őszinte részvétem a családnak, barátoknak, sporttársainak!

    VálaszTörlés
  41. Részvétem a családnak, jobbulást a "szerencsés" túlélőknek és sok sikert a csapatnak (beleértve a hajtóvadászatban résztvevő csapatokat is!)Szégyen ami itt történt...

    VálaszTörlés
  42. Ezt ma kaptam emailben:

    Tisztelt Sportbarát(ok)!

    Ezúton szeretnénk megköszönni azokat az együttérző, bátorító szavakat, amelyeket az elmúlt napokban kaptunk e-mail vagy egyéb üzenet formájában a legkülönbözőbb sportszövetségektől és szurkolói csoportoktól. Mindannyiunk számára sokat jelent ez a támogatás, az a tudat, hogy érezzük, nem vagyunk egyedül és hogy ilyen módon segítséget kapunk ebben a nehéz időszakban.

    Köszönettel:
    A Veszprémi Szurkolók - Veszprém Kézilabda Fan Club

    VálaszTörlés
  43. Őszinte részvétem az MKB Veszprém kézilabda csapatnak és az összes kézilabda szerető embernek a két embernek:Pesicnek és Sesumnak jóbbulást kivánok.Marian Cozma nyugodj békében.

    VálaszTörlés
  44. Nem tudok az elkeseredésem miatt mást mondani- ŐSZINTE RÉSZTVÉTEM MINDENKINEK AKI SZERETTE ÉS BECSÜLTE-.

    VálaszTörlés
  45. Őszinte részvétem a családnak!!!!!!!!!!!Egy játékos megint elment közülünk a büdös rohadt romák végett!!!!!!!!!!!!!Bünhődjenek!!!!!!!!!!!!!!!Az ijeneket felkéne akasztani!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  46. Őszinte részvétem, Nyugodj Békében!

    VálaszTörlés
  47. Azok az egy kezes fejek feletti labda átvételek, hát igen csodálatosak voltak. Én így emlékezem RÁD MARIAN. Nyugodj békében!
    Öszinte részvétem a családnak és a csapatnak. Nagyon drukkolok, hogy a fájdalmon túl lépve, szívben lélekben megerősödve várjátok a vasárnapot, HISZ ÉRTE JÁTSZOTOK NÉLKÜLE!
    Sok sikert! Üdv Vali

    VálaszTörlés
  48. Őszinte részvétem - Nem tudok szóhoz jutni.
    Nyugodj Békében Marian!

    VálaszTörlés
  49. Őszinte részvétem.Nyugodj békében Marian Cozma.

    VálaszTörlés
  50. Őszinte részvétem a családnak a csapatnak és mindenkinek aki szerette ŐT!
    A két sérültnek mielőbbi teljes gyógyulást, a csapatnak pedig hatalmas erőt a vasárnapi meccshez.
    Veletek van a kézilabdát szerető milliónyi ember és Ő is!
    Nyugodj Békében Marian!!

    VálaszTörlés
  51. Őszinte részvétem a családnak,és minden sportot szerető embernek!

    VálaszTörlés

F1 Ferrari Hírek